Mój paragon jest nieczytelny - co mam zrobić?

Utworzono: 2016-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2017-03-24
Liczba odwiedzin posta: 2321

Jeśli dostałaś/eś informację o tym że paragon jest nieczytelny, prosimy o powtórne wykonanie zdjęcia.  Pamiętaj o dobrym oświetleniu i sfotografowaniu całego paragonu, z datą zakupu, nazwą sklepu i pełną lista produktów oraz podsumowaniem. Jeśli paragon jest za długi, możesz wykonać parę zdjęć, tak by łącznie objęły cały wydruk.

Jeśli produkt na paragonie nie jest dostatecznie dobrze opisany (np. brakuje pełnej nazwy, albo producenta) dodatkowo możesz nam wysłać zdjęcie produktu. Pomoże nam to zweryfikować, czy zakupiono towar objęty promocją.


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
rafix1
Jak wysłać zdjęcie produktu? Tak samo jak zdjęcie paragonu?

2017-02-22 22:39


Avatar sugester medium
Mariusz Wojciechowski
Aplikacja nie chce zrobić zdjęcia paragonu. Przycisk migawki na wyświetlaczu jest aktywny, ale zdjęcia nie są wykonywane. Do tej pory wszystko było ok. Przesyłam zdjęcie paragonu w załączeniu

2017-03-08 15:54


Avatar sugester medium
Mariusz Wojciechowski
Nie można też dodać załącznika... przypadek?

2017-03-08 15:56


Avatar sugester medium
Piotr Papiernik
Nie mogę zrobić żadnego zdjęcia - aplikacja nie włącza aparatu. Co w takiej sytuacji mam zrobić?

2017-03-24 07:50


Dodaj komentarz